img img img img

Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

Kaip-valdyti-skaitmenines-rinkodaros-pelninguma

Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

Vis dar ir pakankamai dažnai susiduriu su atvejais kuomet vadovai abejoja investicijų rinkodarai nauda ir atsiperkamumu. Ypač kuomet kalbame apie atskiras, skirtingas rinkodaros priemones. Kiekvienos jų reikšmingumas, daroma įtaka pardavimams, kiekvienu atveju yra skirtinga ir gebėjimas tinkamai įvertinti kiekvienos iš priemonių naudą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius.

Čia papasakosiu kaip rasti ir įvertinti pelningas investicijas. Ir jeigu tai darysite įgysite konkurencinį pranašumą ir galėsite pakylėti savo pardavimus į aukštesnį lygį. Žinosite, kokia priemonė, kokį pelningumą duoda ir tiksliai žinosite į kurią investuoti pirmiau, į kurią daugiau.

Dabar susimąstykite ar tikrai matuojate ir ar tikrai žinote, kokią apyvartą kiekvieną mėnesį Jums padeda sugeneruoti Facebook arba Google reklaminės kampanijos? Ar žinote kiek daugiau apyvartos praėjusį mėnesį, lyginant su prieš tai buvusiu, padėjo sukurti atliekami SEO darbai? Nepamirškite ir kitų rinkodaros priemonių kaip elektroninio pašto rinkodara, komunikacija socialiniuose tinkluose, konversijų optimizavimo darbai ar reklaminiai straipsniai ar skydeliai konkrečiuose portaluose. Jų daroma įtaką pardavimams, apyvartai taip pat galima pamatuoti. Ar tikrai žinote kurios investicijos davė didesnę gražą?

Kaip prioretizuoti rinkodaros veiksmus spartesniam pardavimų augimui?

Webber.

Jeigu nežinote rezultatų, kaip priimate sprendimus į kokią rinkodaros priemonę investuoti? Su kokia rinkodaros priemone dirbti? Kurios iš jų Jums naudingesnės nei kitos?

Aplinkoje gausu informacijos ir tuo pačiu manipuliacijų apie geriausiai veikiančias priemones. Ši informacija daro įtaką žmonių sprendimams. Priklausomai nuo to, kokia informacija dažniau pasiekia Jus, ji turi įtakos Jūsų subjektyviai priimamiems sprendimams. Nepamatuoti sprendimai yra dažniausia nesėkmės priežastis. Gana tipinis verslo komentaras kurį tenka išgirsti: “Skiriam 500 Eur kas mėnesį Google Ads reklamai ir tiek. Nejaučiam, kad ši reklama konkrečiai duoda kažkokios naudos. Kuomet reklama sustabdoma lyg ir sumažėja pardavimai, bet, kad būtent dėl jos, nejaučiam”. Todėl jeigu ši situacija pažįstama, būtina apžvelgti situaciją ir susidėlioti teisingus žingsnius siekiant išspręsti šias problemas.

Jeigu Jums aktualūs šie klausimai, skaitykite visą straipsnį https://raibec.lt/efektyvi-rinkodara-kaip-finansiskai-ivertinti-ir-valdyti-rinkodara/

STANDARTINIŲ ATVEJŲ ANALIZĖ: KODĖL VERTA MATUOTI RINKODAROS GRĄŽĄ.

KAS YRA RINKODAROS ROI?

RINKODAROS ROI SKAIČIAVIMAS PRAKTIKOJE

PRIEMONĖS REIKALINGOS RINKODAROS ROI ANALIZEI

KOKIUOS RODIKLIUS REIKTŲ STEBĖTI

GERIAUSIOS PRAKTIKOS

IŠŠŪKIAI

GRAFIKŲ INTERPRETAVIMAS

Post Tags :