img img img img

Ką verslas turi žinoti apie Google Analytics 4 (GA4)? Kaip į jį migruoti?

Google Analytics 4_Webber.lt

Ką verslas turi žinoti apie Google Analytics 4 (GA4)? Kaip į jį migruoti?

Google Analytics 4 (GA4) yra naujausia versija Google analitikos platformos, kuri buvo pristatyta 2020 m. spalio mėnesį. Tai naujausias Google skaitmeninės analitikos įrankis, kuris jau nuo 2023 m. liepos 1 pakeis ankstesnę Google Analytics 3 versiją – Universal Analytics.

Neatsilikite nuo konkurentų ir migruokite į Google Analytics 4 jau dabar.

Webber.

Google Analytics 4 skirtas analizuoti ir stebėti lankytojų veiklą skaitmeninėje erdvėje, įskaitant svetaines, mobilias programas ir kitus kanalus. Šis įrankis leidžia gauti išsamias žinias apie vartotojų elgesį ir palengvina skaitmeninių kampanijų veiksmingumo stebėjimą.

Google Analytics 4 pasižymi keletu naujų funkcijų ir patobulinimų:

  1. Aiškesnė ir išsamiau apibrėžta įvykių struktūra: GA4 leis stebėti ir analizuoti specifinius vartotojų veiksmus, pvz., paspaudimus, peržiūras, konversijas ir kt.
  2. Įrenginių peržiūrų susiejimas: GA4 leidžia sekti vartotojo veiklą per įvairius įrenginius ir peržiūrėti visą kelią, kurį jie atlieka per skirtingas platformas, pvz., nuo svetainės iki mobiliosios programos.
  3. Išplėstas AI panaudojimas: Google Analytics 4 naudoja dirbtinį intelektą ir mokymąsi tam, kad suteiktų išsamias ir suprantamesnes analitikos ataskaitas. Tai padeda įmonėms gauti vertingą informaciją apie vartotojų elgesį ir tendencijas.
  4. Prietaisų suderinamumas: GA4 lengvai integruojasi su kitais Google produktų ekosistemos įrankiais ir galimybėmis, pvz., Google Ads, Google BigQuery ir kt.

Verta paminėti, kad GA4 gali būti naudojamas kaip atskiras įrankis arba kaip Universal Analytics atnaujinimas. Naujos funkcijos ir išplėsti galimybės paskatino daugelį vartotojų perjungti senąją GA versiją į Google Analytics 4 platformą.